Biežāk uzdotie jautājumi
Kā uzzināt, ka prece ir
pasūtīta un pasūtījums tiek izpildīts?
Pēc pasūtījuma saņemšanas,
mēs nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi apstiprinājumu. Par pasūtījuma
gaitu mēs informēsim Jūs caur e-pastu un sazināsimies ar Jums telefoniski, ja
būs nepieciešamība.
Vai var mainīt
savu pasūtījumu?
Lai nodrošinātu pēc
iespējas ātrāku piegādi, Jūsu pasūtījumu, diemžēl, labot nav iespējams.
Kā norēķināties par precēm?
Par precēm varēsiet
norēķināties sev ērtākajā veidā: Jūs varēsiet veikt apmaksu par precēm ar
debeta vai kredītkarti - VISA, MasterCard, Maestro, ar drošu pirkumu internetā
maksājuma iespēju. Nepieciešamā summa tiek atskaitīta no Jūsu norādītās kartes
konta. Kad pasūtat preces, Jūs norādāt un apstiprināt maksājumu. Ar
internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor (DNB, Nordea).
Kad es saņemšu savu
pasūtījumu un kā zināt, kad tas tiks piegādāts?
Pēc pasūtījuma
apstiprināšanas Jūs saņemsiet e-pastu, kurā būs norādīts plānotais pasūtījuma
piegādes vai sagatavošanas datums. Kad preces tiks sagatavotas saņemšanai vai
nodotas piegādes dienestam, mēs Jūs informēsim ar atsevišķu paziņojumu. Pēc
pasūtījuma veikšanas, Jūs varēsiet sekot savam pasūtījuma statusam no sava
baltfarm.lv profila.
Kā var saņemt baltfarm.lv
interneta aptiekā pasūtītās preces?
Pasūtītās preces varat
saņemt mūsu tirdzniecības vietās un aptiekās.
Preces arī var tikt piegādātas uz Jūsu norādīto adresi ar kurjera pakalpojumu
starpniecību un, ja ir iespējams, tad arī uz Jūsu norādīto Omnivas pakomātu vai
Smartpost Itella termināli. Vairāk informācijas par preču piegādi atradīsiet
mājaslapas sadaļā "Preču piegāde".
Kā uzzināt, kad prece ir
sagatavota saņemšanai aptiekā?
Mēs informēsim Jūs
par pasūtījumu nosūtot informāciju uz e-pastu vai īsziņu, kad tas būs gatavs
saņemšanai. Ja, veicāt vairākus pasūtījumus, Jūs saņemsiet atsevišķus
paziņojumus par katru pasūtījumu, kurā būs norādīts, ka pasūtījums ir gatavs
saņemšanai. Mēs gaidīsim Jūsu ierašanos 7 darba dienu laikā pēc paziņojuma
izsūtīšanas. Ja domājat, ka nevarēsiet saņemt pasūtījumu norādītajā laikā,
noteikti informējiet mūs, rakstot mums uz e-pastu: info@baltfarm.lv, pretējā
gadījumā Jūsu pasūtījums tiks atcelts un samaksātā nauda tiks atmaksāta.
Vai jūs preces piegādājat arī uz Eiropas valstīm, vai tikai Latvijā?
Mēs piegādājam preces tikai
Latvijas teritorijā.
Saņēmu nepareizu, nepilnīgu
vai sliktas kvalitātes preci, ko man darīt?
Lūdzu, informējiet mūs,
rakstot uz e-pastu info@baltfarm.lv,
norādot pasūtījuma numuru un pievienojot preces fotogrāfijas.
Kur es varu atrast
informāciju par savu pasūtījumu (-iem)?
Pasūtījuma
statusu varat izsekot, izveidojot savienojumu ar savu profilu ŠEIT
Pie
kā vērsties, ja ir radušies jautājumi vai ir nepieciešama konsultācija?
Ja
jums ir kādi jautājumi, rakstiet uz e-pastu info@baltfarm.lv vai
zvaniet pa tālruni +371 67463003: (I-V 9:00 - 18:00; VI,VII brīvs)
Kā var pieteikties jaunumu
un akciju saņemšanai uz e-pastu?
Lai pieteiktos baltfarm.lv
jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā : “Baltfarm
Jaunumi” un jānospiež “pieteikties”.