Informācijas līnija
Ātra piegāde
visā Latvijā

Biežāk uzdotie jautājumi


 

Kā uzzināt, ka prece ir pasūtīta un pasūtījums tiek izpildīts?

Pēc pasūtījuma saņemšanas, mēs nosūtīsim uz Jūsu norādīto e-pasta adresi apstiprinājumu. Par pasūtījuma gaitu mēs informēsim Jūs caur e-pastu un sazināsimies ar Jums telefoniski, ja būs nepieciešamība.

 

Vai  var mainīt savu pasūtījumu?

Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku piegādi, Jūsu pasūtījumu, diemžēl, labot nav iespējams.

 

Kā norēķināties par precēm?

Par precēm varēsiet norēķināties sev ērtākajā veidā: Jūs varēsiet veikt apmaksu par precēm ar debeta vai kredītkarti - VISA, MasterCard, Maestro, ar drošu pirkumu internetā maksājuma iespēju. Nepieciešamā summa tiek atskaitīta no Jūsu norādītās kartes konta. Kad pasūtat preces, Jūs norādāt un apstiprināt maksājumu. Ar internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor (DNB, Nordea).

 

Kad es saņemšu savu pasūtījumu un kā zināt, kad tas tiks piegādāts?

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jūs saņemsiet e-pastu, kurā būs norādīts plānotais pasūtījuma piegādes vai sagatavošanas datums. Kad preces tiks sagatavotas saņemšanai vai nodotas piegādes dienestam, mēs Jūs informēsim ar atsevišķu paziņojumu. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs varēsiet sekot savam pasūtījuma statusam no sava baltfarm.lv profila.

 

Kā var saņemt baltfarm.lv interneta aptiekā pasūtītās preces?

Pasūtītās preces varat saņemt mūsu tirdzniecības vietās un aptiekās. Preces arī var tikt piegādātas uz Jūsu norādīto adresi ar kurjera pakalpojumu starpniecību un, ja ir iespējams, tad arī uz Jūsu norādīto Omnivas pakomātu vai Smartpost Itella termināli. Vairāk informācijas par preču piegādi atradīsiet mājaslapas sadaļā "Preču piegāde".

 

Kā uzzināt, kad prece ir sagatavota saņemšanai aptiekā?

 Mēs informēsim Jūs par pasūtījumu nosūtot informāciju uz e-pastu vai īsziņu, kad tas būs gatavs saņemšanai. Ja, veicāt vairākus pasūtījumus, Jūs saņemsiet atsevišķus paziņojumus par katru pasūtījumu, kurā būs norādīts, ka pasūtījums ir gatavs saņemšanai. Mēs gaidīsim Jūsu ierašanos 7 darba dienu laikā pēc paziņojuma izsūtīšanas. Ja domājat, ka nevarēsiet saņemt pasūtījumu norādītajā laikā, noteikti informējiet mūs, rakstot mums uz e-pastu: info@baltfarm.lv, pretējā gadījumā Jūsu pasūtījums tiks atcelts un samaksātā nauda tiks atmaksāta.


Vai jūs preces piegādājat arī uz Eiropas valstīm, vai tikai Latvijā?

Mēs piegādājam preces tikai Latvijas teritorijā.

 

Saņēmu nepareizu, nepilnīgu vai sliktas kvalitātes preci, ko man darīt?

Lūdzu, informējiet mūs, rakstot uz e-pastu info@baltfarm.lv, norādot pasūtījuma numuru un pievienojot preces fotogrāfijas.

 

Kur es varu atrast informāciju par savu pasūtījumu (-iem)?

Pasūtījuma statusu varat izsekot, izveidojot savienojumu ar savu profilu ŠEIT

Pie kā vērsties, ja ir radušies jautājumi vai ir nepieciešama konsultācija?

Ja jums ir kādi jautājumi, rakstiet uz e-pastu info@baltfarm.lv vai zvaniet pa tālruni +371 67463003: (I-V 9:00 - 18:00; VI,VII brīvs)

 

Kā var pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai uz e-pastu?

Lai pieteiktos baltfarm.lv jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā : “Baltfarm Jaunumi” un jānospiež “pieteikties”.